Mye aktivitet i Berlevåg fortsetter inn mot sommeren også. I uke 29 starter som vanlig SIB (Sommer i Berlevåg). Vi har tatt oss en runde i byen 👍










I tillegg er det masse aktivitet rundt om. I forrige uke ble det ryddet både i Kongsfjord og Berlevåg i regi av næringsforeningen Kraftforum. Til uka skal Lerøy prøvekjøre nye mottaket og Øksnes er fortsatt i bygda å gjør ferdig kaia og rydder/flytter fra sentrum av Berlevåg.
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
