To NM-medaljer til Berlevåg Masters

Marte_inn_til_vending_paa_200_bryst.jpg Årets
stormønstring av gamle svømmere fra hele landet gikk av stabelen i
Bergen denne helga, og Berlevåg Masters stilte med en tropp på seks
svømmere.

Til tross for at svømmerne har møtt stengte bassengdører
i det siste, sanket Aud Marthe Hansen inn hele to medaljer for
klubben. Hansen fikk bronse på 200 bryst (3.25.12) og sølv på 100
medley (1.24.76.).

Gro_Marte_Gina_og_Maryna_stilte_stafettlag.jpg Årets
stormønstring av gamle svømmere fra hele landet gikk av stabelen i
Bergen denne helga, og Berlevåg Masters stilte med en tropp på seks
svømmere.

Til tross for at svømmerne har møtt stengte bassengdører
i det siste, sanket Aud Marthe Hansen inn hele to medaljer for
klubben. Hansen fikk bronse på 200 bryst (3.25.12) og sølv på 100
medley (1.24.76.). Resten av Berlevågsvømmerne gjorde en hederlig
innsats men nådde ikke helt opp på pallen. Dette er femte gang
Berlevåg Masters deltar på Masters-NM, og med klubbens ti aktive
svømmere er vi den største klubben i Norge i forhold til
folketallet.

Bilde
1. Berlevåg Masters stilte stafettlag i dameklassen. Fra venstre:
Gro Jørstad Nilsen, Aud Marte Hansen, Gina Hammer Øyahals og Maryna
Mezentseva.

Marte_inn_til_vending_paa_200_bryst.jpg Bilde
2. Aud Marte Hansen går inn til vending på 200 meter bryst.

Klikk på bildene for større utgaver


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.