Den siste tiden har det vært to små branner i Berlevåg kommune. En skuter- og en pipebrann.
Vidar Olsen ved Berlevåg Lensmannskontor sier at de fikk beskjed om skuterbrannen, som blant annet er omtalt i Finnmarken i dag. Det var på lørdag formiddag at en skuter tok fyr mens man var på kjøring tilbake mot hytta. Olsen sier at de ikke fikk beskjed fra operativsentralen i Kirkenes, om å rykke ut. Så det blir en vanlig forsikringssak. Før helgen startet en pipebrann i et bolighus i Kongsfjord. Denne ble raskt slukket uten noen særlig andre skader og også her ble det ikke rykket ut fra politiet.
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
