Det var Tom Helge Sivertsen som kunne ta i mot gavekortet fra Norlines Edv. Fjærtofts reisebyrå, som vinner på sesongbilletten til A-laget.
|
Mandag kunne Tom Helge ta i mot beviset på at det var han som kan ta en gratis reise, hvor han måtte ønske. etter å ha vært med og støttet A-laget til BFK i årets sesong. "Det ble solgt nærmere 40 sesongbilletter, noe som var med på å hjelpe laget i en vanskelig situasjon", sier trener Jan Einar Straumsnes, som forøvrig ønsker å takke alle som var med på å støtte og ikke minst Harald Richardsen på reisebyrået, som stilte opp med gaven. Straumsnes håper alle vil være med å heie laget inn, nå i innspurten av sesongen. "Vi håper på flere poeng før det hele er over" Sier han.
|
Tom Helge virker meget fornøyd med å vinne gavekortet fra sesongbillettene |
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

