Står på vippen på Revnes
En trailer fra Styro Nord AS, står nå på vippen til å tippe på Revnesbakken.
De kraftige vindkastene gjør bergingen vanskeligere. Det er forsøkt med mere sand uten hell.
Flere maskiner kom etterhvert til og fikk dratt trailern opp på veien.
OPPDATERING: Trailern e nå oppe
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.




