Trailer i vindtrøbbel

Står på vippen på Revnes

En trailer fra Styro Nord AS, står nå på vippen til å tippe på Revnesbakken.

De kraftige vindkastene gjør bergingen vanskeligere. Det er forsøkt med mere sand uten hell.
Flere maskiner kom etterhvert til og fikk dratt trailern opp på veien.

OPPDATERING: Trailern e nå oppe

IMG_0334.JPG

IMG_0333.JPG

IMG_0330.JPG

IMG_0339.JPG


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.