Trimbingoen slo an

Det var et vellykket arrangement mandag ettermiddag, med trimbingo til Skihytta.

To poster igjen, ingen rekker så langt å se

Selv om været ikke var det beste, med uttrykt for regn var det mange som tok turen. 26 barn og 26 voksne. Bare glade fjes å se, og ungene var strålende fornøyde med å få deltaker premie.

Eva, Siw, Wenche og Torill har ankommet nest siste post

Vaflene til Øidis var også kjempe gode og det gikk med 5 liter vaffelrøre.

Da ingen fikk 3 rekker på bingoen, delte vi gevinsten og trakk ut en blant barn og en blant voksne. De heldige var Amund og Charlotte.

Vivian klar til å ta i mot deltagerne

Bingoturen er en del av flere arrangementer som BT&IF arrangerer med støtte fra Gjensidige stiftelsen 👍🏻


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.