Det var et vellykket arrangement mandag ettermiddag, med trimbingo til Skihytta.

Selv om været ikke var det beste, med uttrykt for regn var det mange som tok turen. 26 barn og 26 voksne. Bare glade fjes å se, og ungene var strålende fornøyde med å få deltaker premie.

Vaflene til Øidis var også kjempe gode og det gikk med 5 liter vaffelrøre.


Da ingen fikk 3 rekker på bingoen, delte vi gevinsten og trakk ut en blant barn og en blant voksne. De heldige var Amund og Charlotte.

Bingoturen er en del av flere arrangementer som BT&IF arrangerer med støtte fra Gjensidige stiftelsen 👍🏻
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
