Uncategorized Truckstoppen tatt i bruk 12. juni 2013 • Kommentarer er skrudd av for Truckstoppen tatt i bruk Etter mye om og men, er nå Truckstoppen på Revnes merket og tatt i bruk. Tydelig merket ved innkjøring til Berlevåg Toalett og vannmuligheter er det nede på ekspedisjonskaia Rolig onsdag morgen Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner