Truckstoppen tatt i bruk

Etter mye om og men, er nå Truckstoppen på Revnes merket og tatt i bruk.

image

Tydelig merket ved innkjøring til Berlevåg

image

Toalett og vannmuligheter er det nede på ekspedisjonskaia

image

Rolig onsdag morgen


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.