
UBM, Ungdommens Badmintonmesterskap (uoffisielt NM for ungdom) er Norges største badmintonturnering, og arrangeres årlig for spillere i klassene U15 og U17.
SaBK er stolte av å kunne innvitere til dette mesterskapet 10. – 12. April 2015
Følg Berlevågspillerne her
Siste oppdatering: Mesterskapet går også live på Youtube
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
