Utreder historisk strømgrep: – Vil bruke energien der den produseres

Mens Statnett har satt Øst-Finnmark i «strømkarantene», undersøker Varanger Kraft om de kan løse floken ved å koble industrien helt av det nasjonale nettet.

Kilde: Berlevåg, Økonomi og næringsliv | Utreder historisk strømgrep: – Vil bruke energien der den produseres


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.