Vel gjennomført eldretreff

Lørdag den 3. juli inviterte Berlevåg Turn og Idrettsforening til eldretreff på Skihytta. Vi var kjempeheldige med været.

(Foto:Vivian Nilsen)

Lørdagen kom med skyfri himmel og deilig sol, så vi besluttet å nyte sommerværet med å sitte ute på terrassen under arrangementet. Dag Pedersen fra Tana spilte og sang gamle slagere og vi sang med på de vi kunne.

Asbjørn sto for bålkaffen og Øidis og Bjørg serverte deilige kaker. Det ble solgt årer og der vant Reidun og Terje flesteparten av gevinstene. Asbjørn var også grillsjef og vartet opp med karbonader og pølser.

Det var noen fine timer i et deilig sommervær!

Vi takker Berlevåg frivillighetssentral som raust hadde bevilget penger til arrangementet.


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.